Ekstrawagancja dla jednych może być normą, innych może bawić, a kolejnych przerażać. Chciałabym wierzyć, że wielu z Was jest w tej pierwszej grupie i poniższe zestawienie uzna za przydatne. Mam jednak świadomość, że dla części czytelników ów materiał to zwykła ciekawostka, którą potraktują z przymrużeniem oka.
Warto mieć na uwadze, że ekstrawaganckie i kosztowne gadżety znajdziemy w ofercie wielu firm, których nazwy są powszechnie znane. Przed Wami kilka ciekawostek od marek selektywnych.
Ręcznik plażowy Birkin Hermes
Firma Birkin Hermes znana jest z torebek, na które miłośniczki drogich dodatków czekają w kolejce nawet kilka miesięcy. W 2013 roku torebkę Birkin marki Hermes sprzedano podczas paryskiej aukcji za kwotę ponad 63 tys. dolarów. Model torebki wykonany ze skóry krokodyla jest jednym z najdroższych i najbardziej pożądanych akcesoriów na świecie.
Kto chce zabłysnąć latem na plaży, może zaopatrzyć się w ręcznik plażowy tej firmy. Do wyboru jest kilka wzorów. Cena 620 dol., ale czego nie robi się dla lansu.
Narzuta Hermes
Francuski dom mody dba o to, by jego najwierniejsi klienci mogli zaopatrzyć się w bardziej użyteczne przedmioty. Do takich zaliczyć można kaszmirowy, ręcznie haftowany pled. Narzuta ozdobiona jest kamieniami i kosztuje mniej więcej tyle, ile średniej klasy nowy samochód, czyli 24,5 tys. dol. (ok. 100 tys. zł.)
Gry Burberry
Kratka Burberry to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli mody. Za symbol dobrego smaku wiele lat temu uznali ją angielscy arystokraci. I choć Burberry kojarzy się ze stylowym trenczem, w ofercie domu mody znajdziemy kilka ciekawych gadżetów, na przykład gry towarzyskie. Zestaw do gry w domino kosztuje blisko 2,9 tys. zł.
Linijka, Louis Vuitton
Louis Vuitton do swojej całkiem sporej kolekcji designerskich akcesoriów wprowadził kolejne – linijkę o nazwie Nikki. Linijka pokryta jest skórką w odcieniu pudrowego różu i ozdobiona kwiatowymi motywami. Biurowy (szkolny) gadżet z logo Louis Vuitton to wydatek „zaledwie” 225 dol., czyli niespełna tysiąc złotych.
Czytaj też
Louis Vuitton – synonim luksusu czy wizytówka sekretarek?
Louboutin – luksusowa szpilka
Ray Ban – najpopularniejsze okulary świat
Converse. Najpopularniejsze trampki świata
Linijka biurowa od Louis Vuitton za 700 zł
Etui Eye-Trunk dla telefonów iPhone 7 i iPhone 7 Plus.
Telefony iPhone 7 i iPhone 7 Plus rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Louis Vuitton nie pozostaje w tyle w kwestii dodatków do ww. smartfonów. Dom mody oferuje etui na telefony ze swoim charakterystycznym monogramem. Podstawowa wersja to wydatek 1 250 dol., czyli nieco ponad 5 tys. zł.
Nakładka na biurko Louis Vuitton
Komu mało gadżetów z logo LV, może kupić sobie skórzaną nakładkę zabezpieczającą biurko. Prezentuje się wyjątkowo, a wydać trzeba na nią „zaledwie” 1 220 dol.
Notes Versace
Włoski dom mody, założony przez Gianniego Versace w 1978 roku znany jest na całym świecie. Kochają go głównie panie gustujące w kobiecych krojach. Poza ubraniami Versace oferuje całkiem ciekawe gadżety. Kupić tu można notes, który kosztuje 160 euro, czyli ponad 680 zł.
Popielniczka Versace
Wokół coraz mniej palaczy, być może dlatego popielniczka ze słynnym logo z głową Meduzy to wydatek rzędu 340 euro, czyli ok. 1,5 tys. zł.
Gry od Ralph Lauren
Amerykański domu mody słynie z klasycznego, zachowawczego stylu. Zawsze jest jednak modnie i luksusowo. Czy gra, która umila czas mogłaby być więc tania? Raczej nie. Zestaw gier zawierający m.in. szachy z niklowymi pionkami to wydatek 4 995 dol. , czyli ponad 21 tys. zł.
Case od Gucci
Jeden z najstarszych domów mody powstał we Florencji w 1921 roku. Idzie z duchem czasu, nie należy się więc dziwić, że w asortymencie posiada obudowy na smartfony.
Case na iPhone’a ze słynnym logiem GG kosztuje 250 euro, czyli ok. 1 tys. zł.
Cześć! Jestem Weronika i chciałbym przywitać Was na moim blogu. Jestem fanatyczką dbania o urodę i stylizację, więc głównie piszę o tym. Sporo również mówię o radzeniu sobie w związkach. Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej 🙂